از ویژگی های منحصر به فرد هتل مارینا پارک و جذابیت های اصلی و بی نظیر این هتل لوکس و مجلل که افراد بسیاری را به خود جذب می کند، ساحل و اسکله اختصاصی می باشد، هتل مارینا با واقع شدن در سواحل مرجانی خلیج فارس، فضای ایده آل و بی نظیری را برای تفریح و سرگرمی مهمانان مقیم هتل فراهم آورده است.

ساحل و اسکله اختصاصی؛ جذابیت اصلی هتل مارینا کیش

با انتخاب هتل مارینا در سفر به کیش و اقامت در آن در کمترین زمان ممکن می توانید به اسکله بروید و از قدم زدن در ساحل زیبا و آرام  خلیج فارس و تفریح و سرگرمی در اسکله اختصاصی هتل مارینا نهایت لذت را ببرید.

علاوه بر تفریحات ساحلی و آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل و فضای باز، هتل مارینا مجهز به رستوران با کیفیت و ایده آل گل کاغذی و کافه می باشد که لحظات شما را دلنشین و خوش طعم می کند و بر جذابیت و محبوبیت آن افزوده است. جالب است بدانید به دلیل اینکه ساحل هتل مارینا اختصاصی می باشد و فقط مهمانان مقیم به آن دسترسی دارند، به دلیل خلوت بودن آن شما  دور از شلوغی و جمعیت مسافران بیشمار جزیره کیش می توانید با آرامش در ساحل قدم بزنید و از تماشای آب های نیلگون خلیج فارس و رقص ماهیان رنگارنگ لذت ببرید.

تفریحات اسکله اختصاصی هتل مارینا کیش

در اسکله اختصاصی هتل مارینا کیش می توانید تفریحات متنوع آبی را تجربه کنید، در این اسکله قایق های ماهیگیری، قایق های پدالی، قایق کف شیشه ای و امکانات غواصی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد.

شما لذت و هیجان تیوپ سواری با شاتل و بنانا را در این اسکله تجربه می کنید، در این تفریح تیوپ به وسیله قایقی تندرو بر روی آب های نیلگون خلیج فارس با سرعت کشیده می شود و با ترشح میزان زیاد آدرنالین، تجربه ی هیجانی وصف نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

جالب است بدانید که بزرگترین مجموعه  ورزش مهیج پدل بورد کشور در ساحل اختصاصی مارینا قرار دارد، همچنین می توانید از گشت های دریایی با شناورهای فرانسوی، کایت بوردینگ، ماشین پرواز جت فلایر، پاراسل، ماهیگیری در آب های عمیق و سایر ورزش های مهیج کلوپ تفریحی ساحل مارینا نهایت لذت را ببرید.

بهترین مرکز آموزش غواصی کشور با کادری مجرب، حرفه ای و توانا و تنها مرکز کایت بوردینگ نیز در ساحل اختصاصی مارینا قرار گرفته است. شما با غواصی در کنار مربیان توانا از تماشای دنیای شگفت انگیز و موجودات رنگارنگ زیر آب نهایت لذت را بدون نگرانی و ترس میبرید.

طعم لذیذ غذا و نوشیدنی در ساحل اختصاصی مارینا کیش

بعد از تفریح و سرگرمی خوردن یک غذای با کیفیت و خوش طعم یا نوشیدنی خوشمزه لذت شما را بیشتر می کند. در ساحل اختصاصی هتل مارینا رستوران گل کاغذی قرار دارد که در محیطی شیک، دنج و زیبا آماده پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای ایرانی، دریایی، بین المللی و غیره، همچنین انواع سالاد، نوشیدنی و دسر می باشد.

فست فود ردمارین موجود در ساحل مارینا با انواع ساندویچ، برگر و پیتزا خوشمزه و با کیفیت و کافی شاپ بلو مارین با انواع نوشیدنی های خوشمزه ی سرد و گرم، بستنی، کیک و . لحظات شما را دلنشین و دلچسب می کنند و مکان بسیار مناسب و ایده آل برا دورهمی صمیمانه و خانوادگی محسوب می شوند.      


هتل مارینا گیش مارینا ,ساحل ,اختصاصی ,اسکله ,تفریح ,انواع ,اسکله اختصاصی ,ساحل اختصاصی ,اختصاصی مارینا ,خلیج فارس ,ساحل مارینا ,ساحل اختصاصی مارینا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sesecond خریدفلزیاب خرید,فروش املاک سیاهکل,لاهیجان,زمین,باغ,هکتاری,شالیزار,ویلا تحلیل فیلم hesam99 فروش فلزیاب معرفت لاله ها مجله علمی کافه زیرو مهرپردازش